Taxvice, het softwareprogramma voor accountants-en belastingadvieskantoren van Sdu krijgt een nieuwe naam. Per 15 mei verandert de naam van Taxvice naar Addify. Aan het woord is Renushka Abbott, productmanager van Taxvice
Waarom krijgt Taxvice een nieuwe naam?
“Vier jaar geleden werd Taxvice gelanceerd als adviessoftware voor belastingadviseurs en fiscalisten. Sindsdien heeft het platform zich ontwikkeld tot een complete oplossing voor het gehele accountants- en advieskantoor. De naam Taxvice is niet langer passend bij de huidige omvang van het platform. Daarom hebben we besloten om de naam te veranderen in Addify. “
Kun je dat wat meer toelichten?
“Addify is een platform voor het gehele advieskantoor, en dus niet alleen voor de fiscalist of belastingadviseur. De werkzaamheden van de accountant en de fiscalist/ belastingadviseur raken elkaar vaak inhoudelijk, zoals bijvoorbeeld bij een herstructurering. Wat voorop staat is dat je samenwerkt in het belang van de klant en van elkaar weet waar je mee bezig bent. Daarnaast wil je graag inzichtelijk hebben welke kansen en risico’s er rondom je klant spelen. Addify faciliteert dit door samenwerking vanuit één klantdossier en het verschaffen van proactieve signaleringen.”
Verandert het product ook?
“Nee er verandert op dit moment niets aan het product, alleen de naam wordt aangepast naar Addify. Klanten kunnen gewoon op de gebruikelijke manier blijven inloggen en gebruik maken van alle functionaliteiten die ze van ons gewend zijn. “
Hoe is de nieuwe naam tot stand gekomen?
“We hebben de wensen voor de nieuwe naam vanuit verschillende invalshoeken bekeken. Voor ons is het belangrijkste dat de nieuwe naam past bij de uitstraling van een innovatief softwareproduct dat steeds waarde toevoegt voor onze klanten. Met Addify zijn we ervan overtuigd dat we een toekomstbestendige naam hebben die goed aansluit bij onze propositie en aantrekkelijk is voor de gehele doelgroep.”
En wat zijn de plannen voor de toekomst?
“Stilstaan is achteruitgang dus we zijn continue bezig met het (door)ontwikkelen van bestaande- en nieuwe producten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van ESG gerelateerde content thema’s, het opvoeren van extra databronnen en het toepasbaar maken van nieuwe technologieën zoals Chat GPT. We blijven samen met onze klanten en partners vooruitkijken, ontwikkelen en verbeteren.”
Geef een reactie