BDO Nederland behaalde in het verslagjaar 2011 een omzet van € 212,9 miljoen. Ten opzichte van 2010 betekent dit een daling van 1%.
'De stagnerende Nederlandse economie en het dalende consumentenvertrouwen hebben hun weerslag op het resultaat van onze klanten en dus op dat van ons,' aldus bestuursvoorzitter Reinder Brummelman. De toekomst ziet Brummelman met vertrouwen tegemoet: 'De komende periode gaan we juist volop investeren in de relatie met onze klanten en in het verdiepen van de kennis en kunde van onze professionals.'
Het jaar 2011 stond voor BDO mede in het teken van het uitwerken van de strategische visie voor de komende vier jaar. Volgens Brummelman houdt deze visie rekening met externe ontwikkelingen, maar gaat de strategie vooral uit van eigen kracht: 'Wij willen ons, in de markten waarin we actief zijn, onderscheiden door het bieden van de allerbeste service aan onze klanten én het leveren van de beste kwaliteit als professioneel kantoor van auditors, accountants, belastingadviseurs en consultants.' Wat BDO betreft zijn de professionals daarbij bepalend. 'Voor onze partners en medewerkers creëren we de ruimte om hun eigen passie te vinden en hun talenten te benutten. We zijn ervan overtuigd dat die benadering uiteindelijk voor onze klanten en voor BDO als organisatie de meeste toegevoegde waarde oplevert. Mensen tellen,' besluit Brummelman.
Het volledige jaarverslag is te vinden op www.bdojaarverslag.nl/2011. U kunt ook het verkort jaarbericht ontvangen of downloaden.
Meer informatie: BDO publiceert jaarcijfers 2011
Geef een reactie