Flynth stopt al na een half jaar als shirtsponsor van N.E.C. Vanaf de eerste uitwedstrijd van de Nijmeegse club in 2012 sierde de naam van de landelijke advies- en accountantsorganisatie de uit- en thuisshirts van de selectie.
De directie van Flynth heeft aangegeven dat de doelstelling van het shirtsponsorschap behaald is. Wim Schipper, voorzitter van de Raad van Bestuur van Flynth daarover: 'Flynth ambieerde na de fusie van GIBO Groep en Flynth adviseurs en accountants op doeltreffende wijze de landelijke naamsbekendheid van de nieuwe naam Flynth te verhogen. We hebben destijds een zorgvuldige afweging gemaakt om het beschikbare budget te investeren in shirtsponsoring bij een gevestigde club als N.E.C. Het is een uitstekend instrument gebleken om een miljoenenpubliek te bereiken. Ondanks dat we in het nieuwe seizoen geen shirtsponsor zijn, blijven we via onze vestigingen in de regio Nijmegen als sponsor verbonden aan N.E.C. Het is een club met veel potentie, die we op deze manier een warm hart blijven toedragen.'
Bart van Ingen, commercieel directeur N.E.C.: 'Uiteraard is het spijtig dat Flynth de overeenkomst niet verlengt. Maar het was bekend dat het vooralsnog een overeenkomst van een half jaar was en het is plezierig dat Flynth dankzij het shirtsponsorschap haar naam heeft weten te vestigen. Je naam verbinden aan een club als N.E.C. biedt immers ongekende mogelijkheden om doeltreffend je communicatiedoelstellingen te realiseren.'
Meer informatie: Overeenkomst shirtsponsor Flynth en N.E.C. krijgt geen vervolg
Geef een reactie